گل گلدون من....

مهد كودك و پيش دبستاني آفتابگردان

بــــــــــــــــــــــــازي شـــــــــــــــــــادي هـــــــــــــــــــورا

گل گلدون من....

نایت اسکین

نایت اسکین


نظرات شما عزیزان:

سارا (مامان ابوالفضل
ساعت8:15---7 شهريور 1392
سلام

ممنون خاله نجمه عزیز

من باید بزارمش مهد شما جای دیگه ای سراغ ندارین.که مثل اینجا خوب باشه
پاسخ: سلام همانطور که میبدانید مهدها کلا زیر نظر بهزیستی هستند پیشنهاد میکنم برای پیداکردن مهخد مناسب از آنها کمک بگیرید. در ضمن ای کاش زودتر اقدام نموده بودید تا ما شرمنده نشویم.


سارا (مامان ابوالفضل
ساعت7:11---5 شهريور 1392
سلام

خاله نجمه عزیز با مدیریت صحبت کردین
پاسخ: مامان عزیز سلام بله من صبح شنبه صحبت کردم واقعا متاسفم.ظرفیت گروه سنی ابوالفضل جان تکمیل شده و برنامه ریزی ها انجام شده. انشاالله در مقاطع بعد پذیرای نوگلتان خواهیم بود. به امید دیدار


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه